Plus de 3500 emplois

Dans les régions de Genève, Neuchâtel, Lausanne et Fribourg

Ton Job-Mail

Reçois confortablement tes offres d’emploi à domicile, dans ta boîte e-mail.

Mon compte

S’inscrire et profiter de nombreuses fonctionnalités

Employeur

Publiez une offre d’emploi gratuite maintenant >>

Offres d’emploi

Ajouter une alerte
Connectez-vous ou créez un compte pour poursuivre.

Publiez des offres d’emploi gratuites

Publiez des offres d’emploi gratuites – votre meilleur moyen de publier vos offres d’emploi rapidement et facilement !

Vous recherchez des candidats qualifiés pour vos postes vacants mais vous ne savez pas où les trouver ? Alors vous êtes au bon endroit chez Emploi Romandie ! Nous vous proposons une plateforme gratuite pour publier vos offres d’emploi et toucher des milliers de demandeurs d’emploi.

Notre service est simple et convivial – vous pouvez créer et publier vos offres d’emploi en quelques minutes. Vous avez un contrôle total sur l’apparence et le contenu de vos offres d’emploi. Qu’il s’agisse d’un temps plein, d’un temps partiel, d’un stage ou d’un apprentissage, vous pouvez tout annoncer chez nous.

Notre portail est parfaitement adapté aux besoins des employeurs et des recruteurs. Vous pouvez vous inscrire rapidement et facilement et publier gratuitement vos offres d’emploi. Vous bénéficiez de notre large portée et de l’approche ciblée des demandeurs d’emploi.

Tentez votre chance maintenant et profitez de notre service gratuit ! Publiez vos offres d’emploi sur Emploi Romandie et trouvez les bons candidats pour vos postes vacants.

Publiez une offre d'emploi gratuite pendant 30 jours maintenant

Actualités

Lausanne

Lausanne

La Suisse est bien connue pour ses montagnes majestueuses, son chocolat de renommée mondiale et ses montres précises, mais une de ses meilleures offres est peut-être sa magnifique ville de Lausanne.

lire plus
Que signifie linflation pour le march du travail

Que signifie linflation pour le march du travail

L’inflation actuelle a des implications sur divers secteurs de l’économie, y compris le marché du travail. Dans cet article, nous examinerons de plus près ce que l’inflation actuelle signifie pour le marché du travail et quelles sont ses implications pour les travailleurs et les employeurs.

lire plus
Neuchâtel

Neuchâtel

Neuchâtel, située au bord du lac de Neuchâtel, est une ville suisse charmante et historique avec beaucoup à offrir aux visiteurs. Avec ses rues pavées, ses bâtiments en pierre et ses vues panoramiques sur les montagnes et le lac, Neuchâtel est une destination incontournable pour les amateurs d’histoire, de culture, de nature et de gastronomie

lire plus

Die neusten Jobangebote des Tages

Chef de partie 100% (h/f/d)

Plus d’informations et postuler

von: Universal-Job AG | localité: MontreuxN: UniversalJobAG

Chef de partie 100% (h/f/d)

Quelle est ma fonction ?

Préparer des plats selon les instructions et en fonction des attentes des clients, connaître parfaitement tous les plats, améliorer continuellement la préparation et la présentation des mets, gérer la marquage et le stockage de la nourriture afin d'éviter le gaspillage et les coûts, participer à l'élaboration des nouvelles recettes, respecter les normes du travail en matière de santé, sécurité et surtout de l'hygiène.

De quoi ai-je besoin pour réussir ?

CFC de cuisinier, expérience professionnelle de quelques années, idéalement dans un établissement gastronomique ou semi-gastronomique, français parlé couramment, anglais un atout. Inventif et créatif dans votre travail, passionné par votre profession, capacité à travailler seul et en équipe, apte à gérer les changements de dernière minutes, savoir rester calme et courtois en toutes circonstances

Quels sont mes avantages ?

Horaires de travail continus (matin ou soir), bonne ambiance et conditions de travail, établissement moderne, conditions salariales de qualité.

Qu'est-ce qui fait l'entreprise ?

Superbe établissement alliant la remise en forme et l'hôtellerie de luxe, situé dans un très bel endroit.

Langues
Français: C2 – Maîtrise
Anglais: A2 – Intermédiaire ou de Survie

Lieu de travail
Montreux

Numéro d'annonce
XTF-QA8

Customer Service Specialist (m/f/d) 100%

Plus d’informations et postuler

von: Corden Pharma – A Full-Service CDMO | localité: Villars-sur-GlâneN: CordenPharmaAFullServiceCDMO

Customer Service Specialist (m/f/d) 100%

CordenPharma is one of the leading Contract Development and Manufacturing Organizations (CDMO) and develops and produces active pharmaceutical ingredients, medicines and associated packaging services on behalf of its customers as a “full-service” service provider. The group employs around 3,000 people.

Our network in Europe and the USA offers flexible and specialized solutions across five technology platforms: peptides, lipids & carbohydrates, injectables, highly potent active ingredients & oncology and small molecules. We strive for excellence in supporting this network and are committed to providing the highest quality products for the benefit of patients.

CordenPharma International (CPI) acts as the management company of the CordenPharma Group. In addition to the Executive Leadership Team, CPI has central functions such as Sales & Marketing, Legal, HR and Corporate Development, which work for the CordenPharma Group across locations and at an international level.

We are looking for one as soon as possible

Customer Service Specialist (m/f/d) 100%
Villars-sur-Glâne, Fribourg

  • Fribourg
  • ASAP
  • Full-time
  • Permanent

Main activities and responsibilities

  • First point of contact for the customers
  • Execute end-to-end ordering management for products and services
  • Handling customer requests and finding optimal solution to the problems and concerns presented
  • Collaborate with the Customer Service Manager to update monthly forecasts with customers, to avoid stock outs
  • Organization of shipping activities (as shipment in temperature controlled, transportation of national and international shipments. Control of compliance aspects: Export licenses, Global Trade, good distribution practices GDP)
  • Generate shipping documents (as Proforma Invoice, Packing lists, Certificates)
  • Contribute to the follow-up and execution of the monthly Sales budget based on our invoicing process
  • Act as a Key User/Subject Matter Expert for SAP SD and IM / MM (Sales and Inventory Management)
  • Establish solid relationships with team members and different department (production planning, purchasing and quality)

 

Your Profile

  • CFC Commercial Employee or equivalent 
  • Minimum of 8 years of experience in a customer-facing and order management position
  • Additional experience in transports organization and Export activities a must 
  • Familiarity with the Pharmaceutical, Cosmetics or Food industry is advantageous
  • Customer service oriented, rigorous, pragmatic, able to have a global vision and pay attention to details. Proactive approach to problem-solving
  • Ability to collaborate across organizational functions (production planning, purchasing and quality) and units internally and externally
  • Proficiency in using ERP systems, particularly SAP, and export management systems. Very good knowledge of Microsoft Office tools
  • Fluent in both French and English with excellent communication skills

What we offer

  Accessible Workplace

  Cafeteria

  Dynamic and exciting work environment

  Retirement Pension Plan

Interested?

Your contact person

Brandt, Raphael

Customer Service Specialist (m/f/d) 100%

Plus d’informations et postuler

von: Corden Pharma – A Full-Service CDMO | localité: Villars-sur-GlâneN: CordenPharmaAFullServiceCDMO

Customer Service Specialist (m/f/d) 100%

CordenPharma is one of the leading Contract Development and Manufacturing Organizations (CDMO) and develops and produces active pharmaceutical ingredients, medicines and associated packaging services on behalf of its customers as a “full-service” service provider. The group employs around 3,000 people.

Our network in Europe and the USA offers flexible and specialized solutions across five technology platforms: peptides, lipids & carbohydrates, injectables, highly potent active ingredients & oncology and small molecules. We strive for excellence in supporting this network and are committed to providing the highest quality products for the benefit of patients.

CordenPharma International (CPI) acts as the management company of the CordenPharma Group. In addition to the Executive Leadership Team, CPI has central functions such as Sales & Marketing, Legal, HR and Corporate Development, which work for the CordenPharma Group across locations and at an international level.

We are looking for one as soon as possible

Customer Service Specialist (m/f/d) 100%
Villars-sur-Glâne, Fribourg

  • Fribourg
  • ASAP
  • Full-time
  • Permanent

Main activities and responsibilities

  • First point of contact for the customers
  • Execute end-to-end ordering management for products and services
  • Handling customer requests and finding optimal solution to the problems and concerns presented
  • Collaborate with the Customer Service Manager to update monthly forecasts with customers, to avoid stock outs
  • Organization of shipping activities (as shipment in temperature controlled, transportation of national and international shipments. Control of compliance aspects: Export licenses, Global Trade, good distribution practices GDP)
  • Generate shipping documents (as Proforma Invoice, Packing lists, Certificates)
  • Contribute to the follow-up and execution of the monthly Sales budget based on our invoicing process
  • Act as a Key User/Subject Matter Expert for SAP SD and IM / MM (Sales and Inventory Management)
  • Establish solid relationships with team members and different department (production planning, purchasing and quality)

 

Your Profile

  • CFC Commercial Employee or equivalent 
  • Minimum of 8 years of experience in a customer-facing and order management position
  • Additional experience in transports organization and Export activities a must 
  • Familiarity with the Pharmaceutical, Cosmetics or Food industry is advantageous
  • Customer service oriented, rigorous, pragmatic, able to have a global vision and pay attention to details. Proactive approach to problem-solving
  • Ability to collaborate across organizational functions (production planning, purchasing and quality) and units internally and externally
  • Proficiency in using ERP systems, particularly SAP, and export management systems. Very good knowledge of Microsoft Office tools
  • Fluent in both French and English with excellent communication skills

What we offer

  Accessible Workplace

  Cafeteria

  Dynamic and exciting work environment

  Retirement Pension Plan

Interested?

Your contact person

Brandt, Raphael